TRADICIONALNI ZAJTRK

Dan smo izpeljali pod vodstvom psihologinje Katje Repolusk. Najprej smo se pogovorili kaj je to timsko delo in se razdelili v tri skupine.  Nato je psihologinja prebrala zgodbo Veliki strašni jazbeci. Sledil je razgovor o zgodbi.

Zakaj je ekipa sprva izgubljala?

Kako je ekipi uspelo potem zmagati?

Kaj je bilo odločilno?

Kakšen je občutek, ko s svojo ekipo zmagaš?

Nato so učenci iskali dobre lastnosti članov ekipe. Na list so napisali ali povedali  dve stvari, v katerih so zares dobri. Potem so napisali  ali povedali dve stvari, v katerih so dobri člani iz njegove ekipe.

Nadaljevali smo pogovor o tem,  kakšen je po njihovem mnenju slab in kakšen dober član ekipe.

Nato je sledila napoved dejavnost: Mali šef Sv. Duh na Ostrem Vrhu. Vsaka skupina je dobila besedilo o živilu (ajdi, kakiju in prosu). Njihova naloga je bila, da ga skrbno preberejo in nato podčrtajo ključne besede v besedilu ter zapišejo povzetek. Besedilo so nato predstavili sošolcem. Potem je  vsaka skupina dobila recept z živilom (ajdove palačinke z nadevom, mlečna prosena kaša, kakijeva krema, ajdova kaša s sadjem in medom), katerega povzetek je prebrala. Dogovorili so se za potek dela, razdeli vloge, zapisali potek dela.

Vsako jed so morali servirati na 20 krožnikov ali skodelic. Še enkrat smo se pogovorili o tem, kdaj bodo delo lahko dobro opravili.

Na koncu je bila degustacija in ocena jedi. K jedi, ki se jim zdela najboljšega okusa, so pristavili žetonček. Zmagala je jed, ki je dobila največ žetončkov. Učiteljice smo razglasile zmagovalca glede na sodelovanje in delo v skupini ter glede na okus.

 

Dostopnost