Že več let smo nosilci zastave in naziva Kulturna šola, ki potrjuje naše dobro delo na področju kulture. Kulturna šola je projekt, primarno namenjen obšolskim dejavnostim s področja kulture v osnovnih šolah, ki imajo jasen cilj – dvigniti kvaliteto in obseg aktivnega in pasivnega kulturnega udejstvovanja učencev in njihovih staršev, starih staršev ter mentorjev v sklopu obšolskih dejavnosti, ki niso del šolskega kurikula. Kulturna šola načrtno povezuje kulturno in šolsko sfero, ki sta v procesu kulturne vzgoje in izobraževanja nepogrešljivi partnerici.
Petje, ples, risanje, kiparjenje, dramska in lutkovna igra – vse to omogoča učencem občutiti svet na drugačne načine in tem prijetnim občutkom nekateri ostanejo zvesti vse življenje. Pester izbor dejavnosti, ki jih mentorji ponujamo, jim daje možnosti, da najdejo svojo priljubljeno dejavnost. Centralna šola in podružnica ostajata žarišče kulturnih dejavnosti v kraju, zato jih je potrebno podpirati in ceniti. Svoje delo bomo redno predstavljali na šolskih in javnih prireditvah, kamor bomo povabili starše, stare starše in krajane. Prepričani pa smo, da se bo dober glas o naših kulturnih dejavnostih širil tudi izven prostorov naše šole in meja naše občine.
Vodja projekta bo učiteljica Barbara Volmajer.
Bralne značke in ostale bralne dejavnosti
Spodbujanje branja je ena od glavnih nalog šolske knjižnice, zato se trudimo organizirati raznolike aktivnosti, povezane z branjem. Branje za Prežihovo bralno značko je dejavnost za vse učence šole (1.–9. razred). Učenci o prebranih knjigah pripovedujejo razrednim učiteljicam, učiteljicam v OPB, učiteljicam slovenščine in/ali šolskima knjižničarkama. Učenci, ki bodo prebrali predpisano število knjig (1.–3. razred: 3 knjige, 4.–6. razred: 4 knjige, 7.–9. razred: 5 knjig), bodo opravili bralno značko, povabljeni pa bodo tudi na bralni zaključek, ki bo posebej organiziran za učence 1.–3. razreda in za učence 4.–9. razreda.
Izvajali bomo tudi EKO bralno značko za učence 1.–5. razreda, angleško bralno značko za učence 2.–9. razreda in stripovsko bralno značko za učence 1.–9. razreda. Za učence, ki bodo osvojili bralne značke, bomo ob koncu šolskega leta organizirali zaključek in bralno noč v šoli.
Želimo si ohraniti tudi pravljični klub S pravljico po svetu, namenjen učencem 2.-5. razreda oz. ljubiteljem ljudskega izročila in kulturne dediščine, ki bo potekal tedensko v šolski knjižnici, učenci pa bodo ob branju različnih pravljic ter drugih zgodb raziskovali države sveta, njihovo raznolikost, krepili bralne kompetence, kompetence javnega nastopanja, medvrstniško sodelovanje, likovno in literarno ustvarjali in še kaj. Klub bo vodila šolska knjižničarka Urška Breznik v sodelovanju z drugimi strokovnimi delavci.
Poseben izziv bo tudi Bralno-debatni klub, namenjen učencem 6.–9. razreda, ki bo potekal v okviru nacionalnega projekta Medgeneracijsko branje Društva Bralna značka Slovenije in ZPMS, saj želimo še naprej spodbujati medgeneracijsko branje oz. branje različno starih bralcev. Stike bomo ohranjali z Društvom upokojencev Selnica ob Dravi, se v popoldanskih urah družili in sodelovali z lokalno splošno knjižnico, promovirali kakovostno slovensko mladinsko literaturo iz zbirk “Rastem s knjigo” in “Zlata bralka, zlati bralec”, predvsem pa spodbujali komunikacijo mladih in starejših o literaturi in prebranem. Klub bosta vodili učiteljica Barbara Volmajer in šolska knjižničarka Urška Breznik v sodelovanju z drugimi deležniki.
Še naprej se bomo ob knjigi in s knjigo srečevali tudi v bralnem klubu strokovnih delavcev, ki
ga bo vodila šolska knjižničarka Maja Vačun.
Knjigoljub
Knjigoljub je dolgoletni že utečen in uspešen bralni projekt šolske knjižnice, v katerega so vključeni vsi drugošolci. Namen projekta je učence spodbuditi k individualnemu prostočasnemu branju knjig različnih zahtevnostnih stopenj (zgodbe z velikimi tiskanimi črkami ter krajše in daljše zgodbe z malimi tiskanimi črkami). Učenci po vsaki osvojeni stopnji prejmejo priznanje. Individualno branje bomo popestrili z dejavnostmi, izvedenimi v šolski knjižnici in v razredih. Pri projektu lahko sodelujejo tudi tisti tretješolci, ki v lanskem šolskem letu (v 2. razredu) še niso prebrali knjig vseh bralnih stopenj. Vodja projekta bo knjižničarka Urška Breznik.
Literarni in likovni natečaji
Učenci pri sodelovanju na literarnih in likovnih natečajih nadgrajujejo ustvarjalno delo na različnih področjih. Učitelji se odločajo za sodelovanje glede na cilje in vsebine, ki jih posamezni natečaji uresničujejo. Ključni cilji, ki jim sledimo, so razvijanje ustvarjalnih sposobnosti in odnos do umetniške produkcije, razvijanje psihomotoričnih sposobnosti in likovnega mišljenja. Učenci se preko različnih kulturno-izraznih sredstev izražajo spontano in doživeto. Problemsko zastavljene vsebine aktivirajo vedoželjnost otrok, njihovo domišljijo, ki jih nato spodbudi k ustvarjanju. Skozi vse leto se odzivamo na različne razpise za sodelovanje na literarnih in likovnih natečajih. V tednu ustvarjalnosti bomo razpisali šolski literarni in likovni natečaj ob kulturnem prazniku, kjer bodo lahko sodelovali vsi učenci.
Lutkovna skupina
Lutka razvija otrokovo domišljijo in ustvarjalnost, dva pomembna elementa za nadaljnji razvoj otroka. V sebi ima nekaj zares posebnega. Ko oživi, ne privlači samo otrok, ampak tudi odrasle. V naši lutkovni skupini skupaj načrtujemo igro. Učenci so aktivni pri pisanju besedila, izdelavi lutk, scene ter izbiri zvoka in svetlobnih efektov. Ker nam je preteklem šolskem letu korona preprečila, da bi nastalo lutkovno predstavo zaigrali otrokom vrtca in šole, bomo to izvedli v letošnjem letu. Seveda pa bomo pripravili tudi novo lutkovno igrico.
Mednarodni mesec šolskih knjižnic
Šolske knjižnice vsako leto v mesecu oktobru praznujejo Mednarodni mesec šolskih knjižnic (MMŠK). S praznovanjem želijo opozoriti širšo javnost na delo šolskih knjižnic in izpostaviti njihov pomen pri pridobivanju in povezovanju znanja, razvijanju domišljije, treningu socialnih veščin otrok ter vzpostavitvi pozitivnega odnosa do knjig in branja. Geslo letošnjega MMŠK je Šolske knjižnice povezujejo skupnost. V oktobru 2024 bomo pričeli z izvajanjem večine razrednih/oddelčnih bralnih projektov, z EKO bralno značko, Prežihovo bralno značko, izvajali bomo različne pravljične ure v knjižnici, medpredmetna sodelovanja in druge dejavnosti.
Mednarodno sodelovanje
Projekt mednarodnega sodelovanja z vrstniki iz OŠ Dositej Obradović iz Novega Sada izvajamo že nekaj let in nadaljujemo tudi letos. Druženje vrstnikov bo prilagojeno zdravstveni situaciji v obeh državah – v primeru, da bo to mogoče, se bodo naši in srbski učenci družili v živo (pri nas ali v Novem Sadu), sicer bo sodelovanje potekalo na daljavo. V program skupnega dela in druženja bodo vključene različne delavnice in aktivnosti – vsebinsko zasnovane tako, da bodo učenci pridobivali znanje, hkrati pa spoznavali podobnosti in razlike med narodoma, se sprostili, si pomagali in medsebojno sodelovali.
Podružnica Sv. Duh na Ostrem vrhu bo tudi v tem šolskem letu sodelovala z VS Lučane iz sosednje Avstrije. V tem šolskem letu načrtujemo dve srečanji. V mesecu oktobru bo srečanje pri nas, v sklopu otvoritve novih igral na vrtčevskem igrišču za podružnično šolo. V spomladanskem delu jim bomo vrnili obisk v Avstriji. Cilji mednarodnega sodelovanja so: izmenjava izkušenj in dobre prakse, uveljavljanje medkulturnosti ter promocija slovenskega znanja, jezika in kulture.
Nacionalni mesec skupnega branja
Vključili se bomo v Nacionalni mesec skupnega branja – nacionalni projekt, ki bo potekal od 8. septembra do 11. oktobra 2020. V sklopu tega bomo pričeli z bralno značko za starše, bralnim klubom za delavce zavoda, izvedli dejavnost starejši učenci berejo mlajšim in še kaj, kar se bomo dogovorili ob začetku šolskega leta. Dejavnosti v okviru tega projekta bomo povezali z dejavnostmi Nacionalnega meseca skupnega branja.
Naša mala knjižnica
Bralni projekt Naša mala knjižnica je namenjen spodbujanju branja in spoznavanju drugih kultur, povezanih s pisatelji in z ilustratorji izbranih knjig. Izvajali ga bomo v vseh oddelkih 1.–3. razreda in na obeh podružnicah v sodelovanju z razredničarkami in s šolskima knjižničarkama. Branje šestih knjig, ki jih bodo določili organizatorji projekta (KUD Sodobnost International), bomo popestrili z reševanjem nalog v t. i. Ustvarjalnikih ter z aktivnostmi, ki jih bomo pripravili sami in/ali s snovalci projekta. Z drugimi šolami si bomo znova izmenjali knjižne junake. Vodja projekta bo učiteljica Mojca Strašek.
Otroški in mladinski zbor
Petje v šolskem zboru je pomembna dejavnost vsake slovenske šole, tudi naše.
V otroškem zboru lahko sodelujejo otroci, ki želijo in se odločijo, da bodo redno hodili na pevske vaje. Pri delu bodo širili glasovni razpon, spoznavali barvo glasu, postavljali pevsko držo in predvsem sproščeno zapeli – največ slovenskih ljudskih pesmic, saj bodo tako razvijali spoštovanje do pevske dediščine naših krajev. Pripravljali se bodo tudi na območno revijo in na različne prireditve v šoli in v kraju.
V mladinski zbor so vabljeni učenci od 5. do 9. razreda. Na vajah bodo razvijali večglasno petje, ki zahteva veliko dela, česar se morajo člani zbora zavedati. Predvidena je tudi izvedba pevske noči, katere cilj so intenzivne vaje in zabavno druženje. Želimo si, da bi se v tem šolskem letu lahko predstavili na območni reviji, ki bo v Selnici ter na šolskih in občinskih prireditvah.
Otroški parlament
Otroški parlamenti so program vzgoje otrok za aktivno državljanstvo in demokracijo. Otroke spodbujamo k sodelovanju v družbenem življenju (participacija) in izobražujemo o človekovih in državljanskih pravicah. Kot oblike demokratičnega dialoga se izvajajo v večini osnovnih šol po Sloveniji, nadgradijo se s parlamenti na občinski in regionalni ravni in se zaključijo na nacionalnem otroškem parlamentu. Osnovnošolci, ki so jim v šolah v pomoč mentorji, učitelji, svetovalni delavci, izven šole pa regijski koordinatorji, ki praviloma delujejo pri lokalnih zvezah in društvih prijateljev mladine. Osnovnošolci zaključujejo svoje razprave na državnem otroškem parlamentu. Organizator nacionalnega programa otroškega parlamenta je Zveza prijateljev mladine Slovenije. Otroški parlamenti delujejo v obliki zasedanj (razprav), ki omogočajo sodelovanje vsem osnovnošolcem. Zasedanja potekajo v osnovnih šolah v razrednih skupnostih in na šolskem parlamentu. V vsaki šoli učenci izberejo delegacijo za občinski otroški parlament. Na občinskem otroškem parlamentu izberejo delegacijo za regijski otroški parlament, kjer predstavniki zastopajo interese vrstnikov na Nacionalnem otroškem parlamentu. Ta poteka enkrat letno, v Državnem zboru Republike Slovenije.
Ples
V letošnjem šolskem bodo potekale plesne dejavnosti za učence od 2. do 5. razreda. Drugošolci in tretješolci bodo imeli plesne vaje posebej, medtem ko bodo četrtošolke in petošolke združene v eni skupini. Posamezna skupina bo imela vaje enkrat tedensko, učenci pa se bodo naučili nekaj plesnih elementov in usvojili nekaj plesnih koreografij, s katerimi bodo popestrili kakšno šolsko prireditev. Cilj plesne skupine ni le učenje plesa, temveč tudi razvijanje čuta za ritem, glasbo in gibalno usklajenost, spodbujanje svobodnega plesnega izražanja, ustvarjanje, razvijanje čuta za estetiko, predvsem pa sprostitev in medsebojno druženje. Učenci bodo spoznali različne plesne tehnike ter se preizkusili tudi v plesnem ustvarjanju, ki jih bo popeljalo v svet kreativnosti.
Rastem s knjigo OŠ 2024
Nacionalni projekt “Rastem s knjigo” pod okriljem Javne agencije RS za knjigo v sodelovanju s predstavniki Ministrstva za kulturo, Ministrstva za vzgojo in izobraževanje, MKL, Pionirske — kompetenčnega centra za mladinsko književnost in knjižničarstvo, Zavoda RS za šolstvo, Združenja splošnih knjižnic, Sekcije šolskih knjižnic pri ZBDS in Društva slovenskih pisateljev bomo tudi v šolskem letu 2024/25 izvedli v sodelovanju s splošno knjižnico v Selnici ob Dravi. Sedmošolci bodo obiskali omenjeno knjižnico, se seznanili z najnovejšim mladinskim leposlovjem in sodelovali v aktivnostih ob predstavitvi knjige Mateje Gomboc z naslovom Sposojena babica Štefi, ki jo bodo učenci prejeli tudi v dar. Aktivnosti bodo potekale v dogovoru z gospodom Jožetom Javornikom, bibliotekarjem specialistom Mariborske knjižnice, šolska koordinatorica projekta pa bo šolska knjižničarka Urška Breznik.
Spoznajmo pisatelje
Bralni projekt Spoznajmo pisatelja/pisateljico je namenjen učencem 4. in 5. razreda, ki bodo v okviru rednih ur in dni dejavnosti spoznavali otroške in mladinske pisatelje in pisateljice. Učenci bodo raziskovali s pomočjo različnih informacijskih virov, se učili ustrezno uporabljati in navajati informacijske vire, iskali in s pomočjo bralno-učnih strategij zapisovali bistvene podatke, postavljali vprašanja ter razvijali motivacijo za branje leposlovja. Branje bo vezano na individualne interese in na samostojno izbiro knjig obravnavanih pisateljev/pisateljic, načrtovanje in izvedba pa bosta potekala v sodelovanju razredničark in šolskih knjižničark. Vodja projekta bo knjižničarka Urška Breznik.
Svetovni dan poezije
Z namenom, da bi ustvarili prijeten kulturni dogodek ter promovirali poezijo med otroki, mladostniki in odraslimi, bomo v marcu 2025 obeležili svetovni dan poezije. K javnemu branju pesmi bomo povabili učence, delavce zavoda, starše, krajane. Dogodek bomo popestrili z glasbenimi nastopi naših učencev. Branje poezije bomo promovirali tudi pri pouku slovenščine in medpredmetnem sodelovanju s knjižnico v vseh razredih. Vodji dejavnosti bosta knjižničarki Urška Breznik in Maja Vačun.
Šolska knjižnica
Šolska knjižnica je zelo pomemben del vzgojno-izobraževalnega dela v šoli, saj skozi knjižnično-informacijsko delo in bibliopedagoške ure skrbi za informacijsko pismenost svojih uporabnikov, hkrati pa pridobiva, strokovno obdeluje, hrani ter izposoja gradivo tako učencem kot strokovnim delavcem.
Naša šolska knjižnica bo še naprej osrednji raziskovalni in informacijski center šole. Storitve knjižnice bodo enakopravno zagotovljene vsem uporabnikom, s čimer bo upoštevano načelo dostopnosti za vse. Učence bomo ob skupinskih ali individualnih obiskih navajali na upoštevanje pravil knjižničnega reda – tudi na pravočasno podaljšanje oz. vračanje izposojenega gradiva.
V kolikor bodo učenci izposojeno gradivo poškodovali ali izgubili, bodo morali le-tega nadomestiti z novim oz. zanj plačati določeno ceno, ki bo izračunana v sladu z nabavno ceno in starostjo in bo izvedena v dogovoru z ravnateljico. Za zamujanje z gradivom bodo učenci obveščeni individualno preko knjižničarke ali razrednikov, po potrebi bodo o zamujanju gradiva obveščeni tudi starši (preko razrednika ali elektronske pošte).
Knjižnica bo tudi kulturni in sprostitveni prostor šole. V njej in v okviru nje bomo organizirali najrazličnejše aktivnosti, v katere bomo zavestno in ciljno vključevali tudi razvijanje branja in sooblikovalno aktivnost obiskovalcev. V organizaciji knjižnice ali v sodelovanju z njo bomo izvajali že ustaljene bralne projekte, bralne značke, bralni klub, sodelovali pri organizaciji dni dejavnosti, UNESCO projektih ipd., v letošnjem šolskem letu pa se bomo pridružili še akciji slovenske turistične zveze z naslovom Beremo v gozdni knjižnici, želimo pa si sodelovanja tudi v mednarodnem projektu Čitanje ne poznaje granice/Branje ne pozna meja
Še naprej se bomo trudili krepiti sodelovanje z lokalno splošno knjižnico, saj želimo, da bi naši bralci tudi po osnovni šoli ostali zvesti obiskovalci knjižnice.
Šolski radio
Na šoli skrbimo, da so učenci obveščeni o aktualnih dogodkih preko različnih poti, ena od teh je šolski radio, katerega glas se sliši v vsako učilnico. Oddaje bodo potekale tedensko v času razrednih ur, in sicer ob petkih ob 7.30 uri, po potrebi pa se bomo oglasili tudi ob drugih priložnostih in dogodkih. Uvod v oddajo bo že ustaljena slovenska pesem. Preko oddaj bomo seznanjali učence o bližnjih pomembnih dogodkih, o rezultatih raznih tekmovanj ali srečanj, nastopih in drugih aktivnostih, povezanih z našo šolo. Oddaje bodo namenjene tudi pohvalam učencem za uspehe pri posameznih aktivnostih, v nasprotnem primeru pa tudi v poduk ali opozorilo za izboljšanje počutja in vedenja. Teme oddaj bodo o navajanju učencev na ustrezno vedenje in uporabi vljudnostnih izrazov, kulturi prehranjevanja, krepitvi zdravstvenih in higienskih navad, vedenju v različnih prostorih ali situacijah ter vsebine o duševnem zdravju, sprostitvi, gibanju in razvedrilu. V oddaje se bodo vključevali strokovni delavci in predvsem učenci, ki so spoznani kot nadarjeni na voditeljskem, dramskem oz. literarnem področju. Pred mikrofon bodo povabljeni tudi ostali učenci, ki bodo želeli, da se preizkusijo pred mikrofonom in predstavijo svoj prispevek. Vodja dejavnosti bo svetovalna delavka Hermina Ladinek v sodelovanju z učiteljico Barbaro Volmajer.
Sodelovanje z radijsko hišo
Že več let sodelujemo z Radiem Slovenske gorice – ustvarjamo oddajo Iz osnovnošolskih klopi. V teh oddajah predstavimo aktualne dogodke na šoli. Učenci pripravijo prispevke in poiščejo zanimive sogovornike. Prispevke posnamejo in kasneje zmontirajo v 20 do 30 min dolgo oddajo. Pri tem spoznavajo delo novinarja in tudi obdelavo zvočnega posnetka. Hkrati je to delo tudi promocija šole, saj o šoli in njenem delu sliši širša okolica. Vodja dejavnosti bo učiteljica Barbara Volmajer.
UNESCO šola
V okviru UNESCO ASPnet središča za osrednjo Štajersko, v katerega je vključenih 15 šol (OŠ bratov Polančičev Maribor, OŠ dr. Jožeta Pučnika Črešnjevec, OŠ Dušana Flisa Hoče, OŠ Franceta Prešerna Maribor, OŠ in vrtec Sveta Trojica, OŠ Janka Padežnika Maribor, OŠ Leona Štuklja Maribor, OŠ Lovrenc na Pohorju, OŠ Pesnica, OŠ Rudolfa Maistra Šentilj, Vrtec Šentilj, OŠ Selnica ob Dravi, Srednja ekonomska šola in gimnazija Maribor, Srednja gradbena šola in in gimnazija Maribor, Srednja zdravstvena in kozmetična šola Maribor in kandidat za člana Center Gustava Šiliha Maribor), bomo v šolskem letu 2024/25:
- sodelovali z nacionalno koordinatorico na vseh področjih in nivojih delovanja ASPnet,
- spodbujali sodelovanje z občinami in lokalnimi skupnostmi šol v središču,
- skrbeli za pretok informacij med organi ASPnet,
- na ravni šole in središča razvijali ter izvajali inovativne projekte ter druge iniciative in pristope, ki omogočajo sodelovanje celotne šolske skupnosti,
- delili svoje izkušnje z nacionalnim koordinatorjem, z drugimi šolami in s središči s ciljem skupnega učenja,
- širili vpliv ASPnet,
- organizirali vsaj tri delovna srečanja središča,
- se udeležili dvodnevnega strokovnega izobraževanja (8. in 9. november 2024), ki bo potekal v Slovenj Gradcu in na Kopah,
- organizirali nacionalni UNESCO središčni projekt, ki ga bo vodila OŠ in vrtec Sveta Trojica,
- organizirali še največ dva nacionalna projekta in druge šolske projekte,
- organizirali izobraževalno ekskurzijo za člane/članice središča.
Vodja središča bo učiteljica Urška Breznik.
Kot UNESCO ASPnet pridružena šola pa bomo v tekočem šolskem letu sodelovali v središčnem krovnem projektu OŠ in vrtca Sveta Trojica z naslovom Skupaj z nami: Voda, sodelovali še v vsaj enem projektu ASPnet mreže, se udeleževali srečanj središča in strokovnega izobraževanja na Koroškem ter obeležili naslednje UNESCO dni:
- mednarodni dan strpnosti,
- svetovni dan filozofije,
- dan človekovih pravic,
- svetovni dan poezije,
- mednarodni dan športa za razvoj in mir,
- svetovni dan zdravja,
- svetovni dan svetlobe.
Šolska UNESCO ASPnet koordinatorica bo učiteljica Karmen Baron.
Razpisali bomo celoletni šolski (nacionalni) UNESCO projekt ŠOLSKE OLIMPIJSKE IGRE, katerega glavni namen je vzgajati otroke in mlade s pomočjo športa in jim med poukom, po pouku in v okviru dni dejavnosti omogočati čim več priložnosti raznovrstnega gibanja, ob tem pa graditi miren in boljši svet v olimpijskem duhu, brez diskriminacije, z medsebojnim razumevanjem v duhu prijateljstva in fair-playa ter z vključevanje ostalih UNESCO vrednot in ciljev:
- izobraževanje za trajnostni razvoj, vseživljenjsko učenje,
- vzgajanje za mir, sodelovanje, strpnost in nenasilje,
- medvrstniško sodelovanje in sodelovalno učenje,
- krepitev znanj o varnem in spodbudnem okolju ter zdravju,
- vključevanje IKT vsebin,
- medpredmetno povezovanje,
- razvijanje pozitivnega odnosa do sebe, drugih in kulturne dediščine,
- navezovati in krepiti vezi med šolami v središču, ASPnet šolami Slovenije in drugimi šolami,
- mednarodno sodelovati in izmenjati izkušnje.
Učenci bodo lahko sodelovali v več aktivnostih: načrtovali in izdelali željen športni objekt, si izmenjali recepte zdrave športne lokalno pridelane hrane, organizirali dogodek, povezan s humanitarnostjo in solidarnostjo, pripravili športni poligon v naravi, sodelovali v fotografskem natečaju, ustvarjali za olimpijski časopis in se preizkusili v olimpijskem kvizu. Vodja projekta bo učiteljica Urška Breznik.
Zaščitništvo
Projekt Zaščitništvo je namenjen druženju naših najmlajših in najstarejših učencev – mezinčkov in zaščitnikov. Že na prvi šolski dan dobi mezinček svojega zaščitnika, ki ga skozi šolsko leto spremlja in vodi, mu pomaga premagovati začetniške stiske, se z njim druži po pouku, mu pomaga pri nalogah, poskrbi za njegovo varnost …
Tudi v tem šolskem letu se bomo posvetili Zaščitništvu. Poudarki letošnjega leta bodo:
- razvijanje dobrih medsebojnih odnosov in pozitivnih zgledov,
- skrb za varnost in dobro počutje prvošolcev na šoli,
- razvijanje socialnih iger v skupini,
- navajanje prvošolcev na kulturno prehranjevanje,
- razvijanje odgovornosti pri učencih in čuta sprejetosti,
- aktivno preživljanje prostega časa z različnimi oblikami gibanja.