Kaj potrebujemo za zimske športe

Otroci v skupini Pedenjpedi so se srečali z matematičnim problemom v kontekstu zimskih športov. Isto dejavnost pa so izvedli tudi v skupini Sončki (4–5 let) in sodelovali v snemanju za reportažo NET TV-ja o projektu NA-MA POTI v naši šoli in vrtcu.

Na tem primeru so preizkušali 2. gradnik in podgradnike matematične pismenosti,  ki imajo za cilj, da otrok:

  1. zazna in opredeli matematični problem v življenjski situaciji;
  2. ponazori situacijo s konkretnim materialom in jo opiše v vsakdanjem jeziku;
  3. sodeluje pri oblikovanju načrta reševanja;
  4. oblikuje in uporabi ustrezno matematično strategijo za reševanje problema;
  5. opiše (delne in končne) rešitve v kontekstu.

Potek dejavnosti:

  • uvodna motivacija s konkretnimi predmeti – smučarska čelada in očala;
  • ogled in komentiranje krajšega videa o smučarski šoli za otroke;
  • sodelovanje pri dopolnjevanju slike s pomočjo računalniške animacije – kaj potrebujemo za smučanje;
  • pogovor ob fotografijah, sodelovanje pri reševanju matematične naloge prirejanja – kaj potrebujemo za zimske športe – ter iskanje vsiljivca v vrsti športne opreme s pomočjo računalniških animacij;
  • reševanje avtentičnega matematičnega problema – razvrščanje zimskih in drugih oblačil v ustrezne škatle;
  • podajanje povratne informacije o izvedeni dejavnosti.

Zapisala: Ladislava Milošević

                           

                     

Dostopnost